Ruilen en retourneren


Je hebt 14 dagen bedenktijd, zodat je mag retourneren zonder opgave van reden binnen die termijn. Vermelding van reden/feedback wordt wel gewaardeerd! Stuur je artikel(en) met de pakbon terug naar: Kae - Hoofdstraat 93A 7811EJ EMMEN

Voorwaarden retourneren:

  • sluit de pakbon bij en geef daarop even aan, of je je geld terug wilt of (gratis) wilt ruilen voor een andere maat of ander artikel
  • retourneer altijd in de originele staat en verpakking
  • retourartikelen moeten zijn voorzien van alle aangehechte originele labels
  • retour of ruilpakjes zonder pakbon kunnen niet in behandeling worden genomen
  • sieraden, slips en panty’s kunnen niet geruild
  • verzendkosten retour zenden zijn voor rekening koper
  • tip;) zorg voor voldoende frankering (anders komt evt. boete voor je rekening)
  • ruilen voor een andere maat of artikel kan altijd gratis

Retouren kunnen niet worden behandeld zonder de pakbon en goederen worden niet vergoed als ze:

  • gedragen en/of gewassen zijn
  • beschadigd of vervuild zijn, oa make up vlekken
  • hersteld zijn of je zelf hebt geprobeerd de schade te herstellen
  • niet voorzien zijn van de originele labels
  • niet in de originele staat en verpakking worden geretourneerd

Klacht

Heb je een verkeerd artikel ontvangen, is het product beschadigd, of heb je een klacht? Meld dit meteen na ontvangst en binnen 24 uur: shop@kaemode.nl. Omwisseling vindt plaats nadat en zodra het produkt bij Kae retour is.

Verwerking retour en betaling

Kae zal uiterlijk binnen 14 dagen nadat een produkt volgens de voorwaarden retour is ontvangen het artikel aankoopbedrag (-verzendkosten Kae bij sale) op het rekeningnummer waarvan is aangekocht terugstorten. Vanaf het moment dat KaeMode.nl het aankoopbedrag terugstort, moet er rekening worden gehouden met 1-2 dagen verwerkingstijd via het betalingssysteem Pay.

Bewaar altijd jouw Track&Trace code. Zolang er geen retourartikel met pakbon is ontvangen, wordt er niet gecrediteerd. Kae is niet verantwoordelijk voor vermissing of (gemaakte kosten ivm) niet aflevering van het retour.

Sale

Het aantal retouren en daarmee de verwerkingskosten bij webshops is enorm. Zullen we het samen leuk houden? Ruilen kan altijd, retour liever niet. Kae ruilt heel graag gratis voor je om voor een andere maat of artikel (of tegoedbon). Voordat je bestelt kun je altijd even mailen of appen over pasvorm, maat of uitvoering. Vermeld dus even op de pakbon welk(e) maat of artikel je ervoor wilt.

*Informeer gerust voordat je bestelt even naar juiste maten, pasvorm bij Kae (via app of email). Heb je nog vragen of onduidelijkheden, overleg even. Kae is altijd bereikbaar via 1. Email: shop@kaemode.nl 2. W'App 0650281026.

X Kae


Dit zeggen Kae's klanten

Snelle levering en fijne communicatie!

-  Steffi en Dichelle de Medjes

Geweldige deal!!! Zeer aardige eigenaar en goede sfeer ❤️ Ik kom graag terug

-  Evgenij Ertel