Ruilen en retourneren


Je hebt 30 dagen de tijd om zonder opgave van reden te retourneren. Vermelding van reden/feedback wordt wel gewaardeerd! Stuur je artikel(en) met pakbon naar Kae p/a Orvelterbrink 146 7812MV EMMEN.

  • sluit de pakbon bij en geef daarop aan, of je je geld terug wilt of (gratis) wilt ruilen voor een andere maat of ander artikel
  • retourneer altijd in de originele staat en verpakking
  • retourartikelen moeten zijn voorzien van alle aangehechte originele labels
  • sieraden, slips en panty’s kunnen niet geruild
  • verzendkosten retour zenden zijn voor rekening koper
  • zorg voor voldoende frankering en bewaar de track&trace code
  • ruilen voor een andere maat of artikel kan altijd gratis

Retouren kunnen niet worden behandeld zonder de pakbon en goederen worden niet vergoed als ze:

  • gedragen en/of gewassen zijn
  • beschadigd of vervuild zijn, oa make up vlekken
  • hersteld zijn of je zelf hebt geprobeerd de schade te herstellen
  • niet voorzien zijn van de originele labels
  • niet in de originele staat en verpakking worden geretourneerd

Klacht

Heb je een verkeerd artikel ontvangen, is het product beschadigd, of heb je een klacht? Meld dit meteen na ontvangst en binnen 24 uur: shop@kaemode.nl. Omwisseling vindt plaats nadat en zodra het produkt bij Kae retour is.

Verwerking retour en betaling

Kae zal uiterlijk 14 dagen nadat een produkt volgens de voorwaarden retour is ontvangen het artikel aankoopbedrag terugstorten. Houd rekening met daarna een paar dagen verwerkingstijd via het betalingssysteem Pay.

Bewaar altijd jouw Track&Trace code. Zolang er geen retourartikel met pakbon is ontvangen, wordt er niet gecrediteerd. Kae is niet verantwoordelijk voor vermissing of (gemaakte kosten ivm) niet aflevering van het retour.

Outlet-Sale / Kae’s Koopjes

Het aantal retouren en daarmee de verwerkingskosten bij webshops is enorm. Wettelijk heb je online altijd retourrecht. Om het leuk te houden vragen we je indien mogelijk te ruilen voor iets anders ipv terugbetaling. Kae ruilt dan gratis voor je om voor een andere maat of artikel (of tegoedbon). Vermeld op de pakbon welk(e) maat of artikel je ervoor wilt.Dankjewel voor je begrip!

Bij je bestelling en betaling van sale/outletartikelen geef je automatisch accoord dat de verzendkosten niet kunnen/zullen worden vergoed.

Voordat je bestelt kun je ook altijd mailen of appen over pasvorm, maat of uitvoering. Kae is het beste bereikbaar via email: shop@kaemode.nl en W’App 0650281026.

X Kae


Dit zeggen Kae's klanten

Snelle levering en fijne communicatie!

-  Steffi en Dichelle de Medjes

Geweldige deal!!! Zeer aardige eigenaar en goede sfeer ❤️ Ik kom graag terug

-  Evgenij Ertel